Nike Free Run 3 & Nike Free 4.0 V2 Sole yksikkö

Description of your forum.

Nike Free Run 3 & Nike Free 4.0 V2 Sole yksikkö

Postby freebillig » Thu, 06 Mar 2014 2:20 am

KoskaFree 5.0 markkinoidaan" minimalistinen " kenkä, olen täysin odotetaan vain tehdä lyhyemmät jonot niihin. Mutta olin yllättynyt, kuinka paljon tyyny Miehet Nike Free 4.0 V2 pakkauksissa . Se tuntui paljon enemmän Cushioned kuin jokoKarhu Flow Trainer taiSkechers Gorun .
Image
Jos minun pitäisi verratatyyny jollekinkengät olen ajaa , ottaisinMizuno Precision ennen Haluan valita jokominimalistinen kengät olen kokeillut.
Itse asiassa, jos se eiminimalistinen markkinoinnin sen mukana ,Free 5.0 voisi helposti siirtää joustavana kevyt kouluttaja . Jos pari sain eivät olleet liian pieniä , olen ehdottomasti olisi mennyt kauemmin kulkeeFree 5.0 .

On tietystiylösalaisin sekähaittapuoli tässä määrä tyyny . Hyvä puoli on Naiset Nike Free Run 3 valittaalaajemmalle yleisölle juoksijoita . Runners haluavat siirtyäenemmän minimalistinen kenkä voi käyttääFree 5.0 kuin siirtyminen kenkä . Tämä voi olla erityisen houkutteleva juoksijoille , jotka eivät haluavälipohja ominaisuuden tarkoituksena on edistäämidfoot lakko, kuten niitä löytyy sekä Karhu ja Sketchers .

Biomekaanisesti tehokas juoksijoille , jotka etsivätjoustavaa kouluttaja , jolla on pienempi kantapää -to - toe ero ( se on 9mm päälläFree 5.0 ) , mutta eiminimalistinen kokemus sinänsä , voi kääntyäFree 5.0 .
Image
Huonona puolena on juoksijoita etsivät että avojaloin kokemus löytääFree 5.0 liian pehmustetut omiin tarkoituksiinsa . Nike Free Run laittavat Phylon EVA vaahtovälipohja , joka antaaFree 5.0paljon kiinteämpi tuntuu kuin Niken muut kengät Cushlon vuonnavälipohja , kutenPegasus tai Vomeron , mutta lujuutta ei ehkä riitä antamaan minimalistinen juoksijatmaahan palaute he etsivät.
freebillig
 
Posts: 269
Joined: Thu, 29 Aug 2013 3:47 am

Return to Music Made Easy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests

cron