Nike Free Run Bra för snabbare igång

Description of your forum.

Nike Free Run Bra för snabbare igång

Postby freebillig » Tue, 03 Sep 2013 7:50 am

När jag började minimalistiska kör det var i Adidas Adizero Adios & Ace (gamla modellen) med en liten bit av Nike Lunar Racer kastat in för bra åtgärd. En bit längre bort jag lagt till Dam Nike Free 5.0+ i mixen.
Så när Nike Free Run kom jag var väl förankrad i Free 5.0, Free 3.0 och maraton skor racing. Jag köpte ett par, men jag inledningsvis hittade dem bättre för promenader än för att köra så jag har burit dem runt omkring det senaste året eller så - mer om detta senare i recensionen.
Mer nyligen Dam Nike Free Run 3 kom och jag var angelägen om att lägga den i min kör repertoar, det var lite bättre låst fast att den tidigare versionen, vilket gör framfoten området mer stabil. Jag hade hoppats på att göra denna sko en regelbunden partner på mina långa och lätta körningar. Något mer stöd med bibehållen god jord känsla och fotelement förstärkning. Men det blev inte riktigt så.
Jag har kört ungefär åtta eller fler gånger i skon nu från avstånd på 10-12 km och för olika typer av drift, snabba arbeta dubbelt och ett tempo session häromdagen. De andra körningar har varit lätt joggar på smuts, vägar och även några måttligt steniga stigar.
- Se mer på: http://www.sensoshoes.com
freebillig
 
Posts: 269
Joined: Thu, 29 Aug 2013 3:47 am

Re: Nike Free Run Bra för snabbare igång

Postby gaobin » Mon, 23 Sep 2013 7:34 am

Nebraska will open Big Ten play each of the next two years Louis Vuitton Replica Handbags against Illinois. In addition to the Big Ten home Replica Louis Vuitton wallets opener in 2014, ralph lauren coupons printable 2012 NU will open conference play against the Fighting Illini this fall, with the matchup on Oct. Like most people, about Cheap Louis Vuitton Belts the ralph Replica Louis Vuitton Belts lauren polo shirts for women uk
gaobin
 
Posts: 33
Joined: Mon, 23 Sep 2013 7:23 am


Return to Music Made Easy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron